Δραστηριότητες
  ...  

Η συντήρηση των ιστορικών ενδυμάτων - Κύκλος 3 συναντήσεων

Η συντήρηση ιστορικών ενδυμάτων είναι επιστήμη και συνάμα τέχνη, με μικρή αλλά ουσιαστική ιστορία στη χώρα μας και το εξωτερικό. Αφορά τη μελέτη της φθοράς, την πρόβλεψη της αναχαίτισής της, τις εργασίες βελτίωσης και σταθεροποίησης της κατάστασης διατήρησης των ενδυμάτων και την προετοιμασία τους για έκθεση και προβολή στο ευρύ κοινό. Ο κύκλος διαδικτυακών μαθημάτων με θέμα «Συντήρηση ιστορικών ενδυμάτων» θα είναι μια σύντομη αλλά περιεκτική παρουσίαση του επαγγέλματος του συντηρητή υφάσματος και των υπηρεσιών που μπορsεί να προσφέρει για τη διατήρηση και προβολή των ενδυμάτων ιστορικής και καλλιτεχνικής αξίας, και θα αναπτυχθεί σε τρεις συναντήσεις, γύρω από τρεις θεματικές ενότητες. Οι ενότητες θα εμπλουτιστούν με την παρουσίαση επιλεγμένων σχετικών ειδικών θεμάτων και case studies. Ο κύκλος μαθημάτων απευθύνεται στο κοινό της εταιρείας που ενδιαφέρεται για τη μελέτη και τη διατήρηση ιστορικών ενδυμάτων, αλλά και σε συντηρητές έργων τέχνης άλλων ειδικοτήτων.

Εισηγήτριες: Δρ.Τατιάνα Κουσουλού - Tίνα Χανιαλάκη, Συντηρήτριες Υφάσματος της Διεύθυνσης Συντήρησης Αρχαίων και Νεωτέρων Μνημείων, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Κόστος συμμετοχής: 5 € η κάθε συνάντηση. Για πρόσβαση στην πλατφόρμα της τηλεδιάσκεψης, θα πρέπει να καταβληθεί το κόστος συμμετοχής στο λογαριασμό του Πελοποννησιακού Λαογραφικού Ιδρύματος:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΙΒΑΝ GR93 0110 4270 0000 4274 8015 718, και να αποσταλεί η απόδειξη κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kanari4pli@gmail.com
Επικοινωνία: Ρόζα Πατσέα, 210 3647577, Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-13.00. Ο σύνδεσμος στην πλατφόρμα θα σταλεί στους εγγεγραμμένους την παραμονή της εκδήλωσης.

 

 

Ανακοινώσεις

Συνέδριο: «Ελληνικές “εθνικές ενδυμασίες”. Από τη δημιουργία στη διάδοση και από τη χρήση στην ερμηνεία». Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Κυκλοφόρησε το τέταρτο τεύχος των Πρακτικών Ημερίδων Ενδυμασιολογίας

«”Ελληνική μόδα”: Ελληνική τοπική φορεσιά και μόδα». Κύκλος 2 διαλέξεων και 2 συναντήσεων

 

 

 

gr ---------eng